Kontakt z Redclick
Redclick pozwala Ci zarządzać online Twoim ubezpieczeniem dzięki Działowi Obsługi Klienta, który powstał z myślą o Tobie. Możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania informacji za pomocą kanałów telematycznych oraz w aplikacji Redclick.
Dział Obsługi Klienta
Aby uzyskać wsparcie lub dokonać zakupu produktu możesz zadzwonić pod numer 221047100. Dział Obsługi Klienta Redclick jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00.
Obsługa Szkód
Aby zgłosić zdarzenie szkodowe lub uzyskać informacje o statusie Twoich zgłoszeń szkodowych, pobierz naszą aplikację Redclick lub zadzwoń pod numer 221047120. Odpowiemy Ci w czasie rzeczywistym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Wszelkie informacje na temat zarządzania szkodami znajdziesz w poświęconej temu zakładce na naszej stronie internetowej.
Nasza Aplikacja
Pamiętaj, że w Redclick masz również do dyspozycji Dział Obsługi Klienta dostępny poprzez aplikacje Redclick. Pobierz aplikację na swojego smartfona i po zalogowaniu będziesz mógł m.in. zarządzać polisą oraz zgłosić zdarzenie szkodowe. Dzięki aplikacji masz dostęp do informacji dotyczących Twoich ubezpieczeń oraz wszelkich pomocnych danych kontaktowych Redclick, w zależności od Twoich potrzeb.
Wsparcie online
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, pytań lub innych zgłoszeń możesz odwiedzić sekcję strony "Poproś o Pomoc". Wystarczy wejść na dedykowaną stronę internetową Redclick i wybrać zakładkę, która Cię interesuje.
Możesz zapoznać się z listą Najczęściej Zadawanych Pytań (FAQ), zawierającą odpowiedzi na najczęstsze pytania, podzielone według kategorii. Jeżeli nie znajdziesz informacji, której szukasz, możesz zwrócić się do Działu Obsługi Klienta za pomocą dwóch kanałów: telefonicznego lub mailowego.
Inne Usługi
Aby obliczyć składkę online, nie ma potrzeby kontaktowania się z Działem Obsługi Klienta. Teraz możesz to zrobić samodzielnie według instrukcji zawartych w dedykowanym FAQ.
W celu zgłoszenia reklamacji, postępuj zgodnie z informacjami zawartymi w sekcji "Reklamacje".